Sunset Dolphintour - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu Sunset Dolphintour - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu

Sunset Dolphintour

Blijf op de hoogte en volg Lukla

30 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Vrijdag hebben Lau en ik eindelijk de dolfijnentour gedaan!
We keken er al erg naar uit omdat we allebei graag dolfijnen wouden zien.
We moesten naar de Pier van Leonsberg. Daar moesten we eerst nog een tijdje wachten op de gidsen. Toen gingen we in een boot de zijn we naar de opening van de Atlantische Oceaan gevaren. daar werd het bootje stilgelegd en toen kwamen de dolfijnen al vrij snel omhoog.
Het is echt bijzonder om dat te zien!

Dit was onze laatste tour en dat was ook mijn laatste verslag hier uit Suriname.

Verder heb ik niet zo veel meer te vertellen en zie ik iedereen snel weer!

Liefs uit SU!

• 30 Juni 2014 - 22:16

Mieke:

En hebben jullie ze op de foto kunnen krijgen, dat is nogal lastig.
    Alvast een hele goeie terugreis! En sterkte met het afscheid nemen.