Berg&Dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu Berg&Dal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu

Berg&Dal

Blijf op de hoogte en volg Lukla

22 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Gister zijn we naar Berg&Dal geweest! Het begon toen we bij hotel Krasnaposky in de verkeerde bus stapte. Wij hadden geen informatie gekregen over hoe we opgehaald zouden worden. Er kwam toen een busje aan van Berg&Dal en wij stapte in en die mensen vroegen ons wel naar een betalingsbewijs maar die hadden we ook niet en ze zeiden niet dat we dan niet mee mochten. Ons humeur was meteen al ver te zoeken. Toen we aankwamen kwamen we via de personeelsingang binnen want het was het personeelsbusje kwamen wij achter. We kwamen bij het resort en dat zag er heel mooi uit! Toen zijn we met een bootje naar het AdventureCenter gebracht en toen waren we eindelijk op de goede plek.
Toen gingen we met een iets ouder stel van de kabelbaan. Er waren 7 banen en we moesten eerst een stukje de berg op lopen. Toen ben ik al eerste van de kabelbaan af gegaan! Was echt super leuk! Laura vond het doodeng want zij heeft hoogtevrees haha.
Op een gegeven moment gingen we over de Surinamerivier heen! Echt heel vet!
Daarna hebben we nog gekayakt over de rivier wat ook leuk was!

Als afsluiter zijn we nog gezellig uit eten geweest samen bij Zus&Zo!

• 25 Juni 2014 - 16:02

Mieke Muilwijk:

He leuke trip weer. Jullie zijn op de plek geweest waar de opnamens van Help ik ben een ster zijn gemaakt. Dat was in NL tot een paar weken geleden op televisie te zien.
    Nog veel plezier en geniet tot op het laatst van alles!