Stage en fietsen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu Stage en fietsen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lukla - WaarBenJij.nu

Stage en fietsen

Blijf op de hoogte en volg Lukla

15 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Nou vandaag was het dan eindelijk zover! We zouden naar het stagebedrijf gaan! Om 8 uur ´s ochtends hadden we afgesproken dat ons contactpersoon ons zou komen ophalen, dat werd even 2 uurtjes later maar ach Suriname he!

Toen werden we naar onze stageplek gebracht en daar hebben we even in 2 minuutjes kennis gemaakt. Dat gaat dan weer wel snel ;)

Daarna hebben we even lekker onderuit gezeten bij ons huisje want eindelijk schijnt de zon hier!! Heerlijk!

En jawel we zijn boodschappen gaan doen op de fiets door de stad naar de supermarkt!
Ze rijden hier links dus dat is even goed oppassen en kijken wie en waar je nou voorrang moet geven.
Ook toeteren ze hier veel maar dat is om te laten weten dat ze er aan komen, heel vriendelijk dus!

Maar alles is goed gegaan en we zijn weer veilig thuis gekomen.

Zo lekker eten maken en vanavond natuurlijk even GTST kijken met een lekker drankje erbij!

Slaaplekker daar!

Liefs xxxx

• 16 April 2014 - 15:01

Mieke Muilwijk:

Links om KLeine bocht, Rechts om GRote bocht ;-)
    Aha de oma fietsen zijn nog steeds hot.
    Fijn dat jullie het verkeer onder de knie krijgen.
    En welke indruk heb je van de stageplek?
    Zet 'm op!

• 16 April 2014 - 17:17

Lukla :

Haha jaa die zie je hier alleen maar!
    Maar geen Surinamers op fietsen haha.
    We zijn maar heel even daar geweest en die vrouw heeft 25 kinderen waar ze op past!
    Morgen beginnen we echt dus dan laten we wel weten hoe de eerste dag bevallen is!
    Dankje wel!

• 17 April 2014 - 15:41

Mieke Muilwijk:

Denken jullie aan de POKs? Ik heb nog niks in de mail ontvangen...